W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Strona Główna systemu stron BIP w Polsce
Portal informacyjny PODGiK w Poznaniu - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie nr GKG.GPK.0200.25.2024

Zarządzenie nr: GKG.GPK.0200.25.2024
Wydane przez: Dyrektora PODGiK
Z dnia: 22.03.2024
W sprawie: 1. Przeprowadzenia w trybie podstawowym postępowania o udzielenie zamówienia pn. "Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu".2. Zatwierdzenia Specyfikacji Warunków Zamówienia.3. Powołania komisji przetargowej.
Status: Utraciło moc

Załączniki:

Odpowiedzialny za treść: Izabela Marek
Wytworzył: Tomasz Powroźnik
Data wytworzenia: 22.03.2024
Opublikował w BIP: Agata Hoedt
Data opublikowania: 22.03.2024 09:00
Ostatnio zaktualizował: Agata Hoedt
Data ostatniej aktualizacji: 09.09.2024 13:02
Liczba pobrań: 10
Wersja dla czytnika ekranu
pdf, 122 kB
Odpowiedzialny za treść: Izabela Marek
Wytworzył: Tomasz Powroźnik
Data wytworzenia: 22.03.2024
Opublikował w BIP: Agata Hoedt
Data opublikowania: 22.03.2024 09:00
Ostatnio zaktualizował: Agata Hoedt
Data ostatniej aktualizacji: 09.09.2024 13:02
Liczba pobrań: 10
Odpowiedzialny za treść: Izabela Marek
Wytworzył: Tomasz Powroźnik
Data wytworzenia: 22.03.2024
Opublikował w BIP: Agata Hoedt
Data opublikowania: 22.03.2024 09:00
Ostatnio zaktualizował: Agata Hoedt
Data ostatniej aktualizacji: 09.09.2024 13:03
Liczba wyświetleń: 17