Zamówienia publiczne 2021
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (dalej RODO) informujemy, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą przy ul. Franowo 26, 61-302 Poznań, reprezentowany przez Dyrektora PODGiK.
- Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@podgik.powiat.poznan.pl
- Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie:
Opcja nr 1 w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą;
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – w celu realizacji obowiązków prawnych dotyczących zobowiązania realizacji umowy, kwestii rachunkowych, obowiązków związanych z przechowywaniem dokumentacji związanej z zawarciem umowy oraz udostępnianiem informacji publicznej, wynikających z Ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo
zamówień publicznych, Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej; - art. 6 ust 1 lit. f RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora - w celu komunikacji w sprawie realizacji umowy oraz utrzymania i zarządzania relacjami między Zamawiającym a Wykonawcą.
Opcja nr 2 w przypadku spółek prawa handlowego:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – w celu realizacji obowiązków prawnych dotyczących zobowiązania realizacji umowy, kwestii rachunkowych, obowiązków związanych z przechowywaniem dokumentacji związanej z zawarciem umowy oraz udostępnianiem informacji publicznej, wynikających z Ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych, Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
- art. 6 ust 1 lit. f RODO – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora - w celu komunikacji w sprawie realizacji umowy oraz utrzymania i zarządzania relacjami między Zamawiającym a Wykonawcą.
- Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
- Informujemy, że posiadają Państwo:
- Prawo do dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO
- Prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
- Prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Komu przekazujemy Państwa dane?
- Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
- Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
- Odbiorcami danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa i zawartych umów powierzenia przetwarzania danych.
- Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, Zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
- Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w 14 ust. 5 RODO.
Przedmiot zamówienia:Dostawa macierzy dyskowej oraz sprzętu komputerowego w podziale na dwie części.
Przedmiot zamówienia: | Dostawa infrastruktury technicznej, systemowej, narzędziowej oraz dostawa, dostosowanie i wdrożenie Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej (MeSIP) dla Metropolii Poznań. | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2112.2.2021 | Data zamieszczenia: | 17.12.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | przetarg nieograniczony | Rodzaj zamówienia: | usługa |
Data i godzina składania ofert: | 04.02.2022 r. godz. 10:00 | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.20.2021 | Data zamieszczenia: | 10.11.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | dostawa |
Data i godzina składania ofert: | 18.11.2021r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | Dostawa macierzy dyskowej i serwerów. | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.18.2021 | Data zamieszczenia: | 18.10.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | dostawa |
Data i godzina składania ofert: | 26.10.2021r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz świadczenie usług konserwacyjno– serwisowych w podziale na dwie części. | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.16.2021 | Data zamieszczenia: | 17.09.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | dostawa |
Data i godzina składania ofert: | 28.09.2021r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru nad prawidłowym wykonaniem opracowania polegającego na dostosowaniu bazy danych GESUT do obowiązujących przepisów prawa w ramach projektu WRPO. | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.15.2021 | Data zamieszczenia: | 07.09.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | usługa |
Data i godzina składania ofert: | 16.09.2021r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru nad prawidłowym wykonaniem opracowania polegającego na dostosowaniu bazy danych GESUT do obowiązujących przepisów prawa w ramach projektu WRPO. | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.14.2021 | Data zamieszczenia: | 10.08.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | usługa |
Data i godzina składania ofert: | 24.08.2021r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | Dostawa serwera, macierzy dyskowej, sprzętu komputerowego, części i oprogramowania w podziale na siedem części. | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.13.2021 | Data zamieszczenia: | 9.08.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | dostawa |
Data i godzina składania ofert: | 25.08.2021r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | Wykonanie prac polegających na dostosowaniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w SIP Geo-Info w podziale na trzy części. | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.12.2021 | Data zamieszczenia: | 26.07.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | usługi |
Data i godzina składania ofert: | 3.08.2021r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | Wykonanie prac polegających na dostosowaniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w SIP Geo-Info. | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.10.2021 | Data zamieszczenia: | 9.07.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | usługi |
Data i godzina składania ofert: | 23.07.2021r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | Realizacja usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji technicznej, której celem jest aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków, w dwóch częściach: część I – gmina Murowana Goślina, część II – gmina Tarnowo Podgórne. | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.9.2021 | Data zamieszczenia: | 18.06.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | usługi |
Data i godzina składania ofert: | 29.06.2021r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | Wykonanie dokumentacji technicznej, której celem jest aktualizacja danych ewidencji gruntów i budynków. | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.7.2021 | Data zamieszczenia: | 19.05.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | usługi |
Data i godzina składania ofert: | 28.05.2021r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | Świadczenie usług pocztowych | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.6.2021 | Data zamieszczenia: | 14.05.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | usługi |
Data i godzina składania ofert: | 24.05.2021r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | Cyfryzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie dostosowania bazy danych GESUT do obowiązujących przepisów prawa w podziale na trzy części. | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2112.1.2021 | Data zamieszczenia: | 11.05.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | przetarg nieograniczony | Rodzaj zamówienia: | usługi |
Data i godzina składania ofert: | 15.06.2021r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | Realizacja usługi polegająca na kompleksowym sprzątaniu budynku oraz terenu przyległego do budynku w podziale na dwie części: część I - kompleksowe sprzątanie budynku wraz z terenem przyległym do obiektu, część II - mycie okien i szklanych elementów elewacji. | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.5.2021 | Data zamieszczenia: | 7.05.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | usługi |
Data i godzina składania ofert: | 20.05.2021r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | „Świadczenie usług „wsparcia technicznego” dla projektu „Budowa Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej (MeSIP) dla Metropolii Poznań”. | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.4.2021 | Data zamieszczenia: | 5.05.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | usługi |
Data i godzina składania ofert: | 18.05.2021r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | Wykonanie I etapu modernizacji osnowy geodezyjnej w zakresie przeglądu i projektu poziomej geodezyjnej osnowy szczegółowej w celu dostosowania bazy danych szczegółowych osnów geodezyjnych do obowiązujących przepisów prawa dla obszaru gmin: Tarnowo Podgórne i Dopiewo w powiecie poznańskim. | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.3.2021 | Data zamieszczenia: | 14.04.2021r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | usługi |
Data i godzina składania ofert: | 22.04.2021r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | Wykonanie przetworzenia do postaci cyfrowej dokumentacji PZGiK w zakresie rejestrów gruntów, skorowidzów działek i skorowidzów właścicieli z odnowienia ewidencji gruntów w podziale na dwie części. | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.2.2021 | Data zamieszczenia: | 9.04.2021 r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | usługi |
Data i godzina składania ofert: | 19.04.2021 r. godz. 10:00 | ||
Przedmiot zamówienia: | Wykonanie przetworzenia do postaci cyfrowej dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w zakresie dokumentacji technicznej przyjętej do PZGiK w 2018r. – prace uzupełniające | ||
Nr ogłoszenia: | GKG.GPK.2111.1.2021 | Data zamieszczenia: | 16.02.2021 r. |
Tryb udzielenia zamówienia: | podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji | Rodzaj zamówienia: | usługi |
Data i godzina składania ofert: | 26.02.2021 r. godz. 10:00 |
Opublikował w BIP: | Agata Hoedt |
---|---|
Data opublikowania: | 05.01.2021 09:01 |
Data ostatniej aktualizacji: | 01.02.2022 14:02 |
Liczba wyświetleń: | 4 |